x

אפשרויות שיתוף

x

סנכרון ליומן שלי

x

צריכים עזרה בבחירת מטפל?

בדקו במגזין שלנו
אייקון צריכים עזרה בבחירת מטפל
x
x

דרגו את המטפל ועזרו לאחרים במציאת מטפל
תיבת בחירה ריקה אני רוצה להישאר אנונימי.ת
אישור בהזדמנות הבאה
x
אייקון פופאפ

יותר טובים בשיחה?

תתחילו 'לדבר את ההמלצה' וקבלו את הניקוד הגבוה ביותר על שיחת המלצה, תממשו את הנקודות בהזמנת פגישה ותחסכו כסף, שווה נכון?

אני רוצה לדבר את ההמלצה למדו עוד
x
אייקון פופאפ

מה מיוחד בממליצים שלנו?

רק מי שחווה טיפול עם מטפל שלנו ודרכנו, מקבל את האפשרות להמליץ הלאה-לך

מי הם?

הממליצים האלו הם שליחים שמפיצים את הטוב שחוו בטיפול, מוכנים לעזור לך להגיע היישר למטפלים המעולים שעזרו להם עם בעיה דומה לשלך, ויחסכו לך דרך ארוכה בחיפושים אחר הטיפול והמטפל המתאימים לך.

למה לצפות?

כמו בהמלצה מפה לאוזן אפשר להתקשר לממליץ שחווה תהליך טיפולי עם המטפל שמעניין אותך, לשאול כל שאלה ולהתרשם מהניואנסים שעוברים בשיחת טלפון אנונימית. הממליצים ממתינים לדבר איתך בשעות שהם הגדירו

תראו לי את כל ההמלצות שיחה עם הממליצים של
x
אייקון פופאפ

המלצה בשיחה איך זה עובד?

יש לך את הזכות הכי גדולה לתרום לקהילה. מתעניינים במטפל שלך יוכלו להתקשר אליך ולשמוע מימך פרטים על חווית הטיפול הכנה. פרטיותך חשובה לנו, לא נפרסם את הטלפון שלך בשום מקום ואם העדפת להשאר ללא שם, נכבד זאת. אנחנו מאפשרים שיחות עם כמה ממליצים על המטפל שלך כדי למנוע שיחות מרובות ודואגים לתחלופה כל הזמן. אפשר לבטל זאת בכל רגע

מתי הכי זמינים ביום?

שהכי קל לדבר איתכם בטלפון

תיבת בחירה ריקה אפשר להתקשר אלי גם בשבת
תיבת בחירה ריקה תיבת בחירה מסומנת אני רוצה להישאר אנונימי.ת
הסכמה 'לדבר את ההמלצה' על
x
אייקון פופאפ

תודה ששיתפת

וואו, איזה כיף שבחרת להפיץ את הבשורה ולהמליץ לעוד אנשים שהיום נמצאים בתחילת הדרך הנהדרת שעשית, מעריכים אותך וזה לא מובן מאליו. !
סיימת את תרומתך
אייקון פופאפ

רוצה לעזור לעצמך, למטפל שלך? לקהילה כולה ו...להרוויח יותר נקודות

'תדברו את ההמלצה'
10 נקודות ותצברו נקודות למימוש בהזמנת הפגישה הבאה
x

מרוצים מ- care point?

דרגו אותנו וכתבו מה אהבתם ועזר לכם למצוא מטפלים מעולים
תודה ששיתפת בהזדמנות הבאה
x

לכתוב הערה לעצמי

שמור
x

לכתוב הערה לעצמי

ערוך הערה
x

שגיאה

תוכן השגיאה

אישור
אייקון תפריט
x
x
אייקון הרשמת מטופל

הצטרפו למשפחת

  1. 1.
    תוכלו לדבר עם ממליצים אמיתיים בשיחות כנות על המטפל שבחרתם ותפנו אליו בלב שלם
  2. 2.
    תחסכו לעצמכם את מסע החיפושים המתיש בדרך לטיפול מחולל שינוי ותגיע הישר למטפלים המעולים והמוממלצים
  3. 3.
    תהנו מתוכנית הנקודות שקונות לכם טיפולים בכל פעולה מניבת ערך ותרומה לקהילה
  4. 4.
    החברות חינם. המידע שלך שמור איתנו כמו שהבטחנו לך במדיניות הפרטיות
להרשמה
תמונת כיסוי איזור אישי תמונת כיסוי איזור אישי
אייקון סרטון הוספה למועדפים שיתוף
אייקון הערה

רווית בן הרוש

מומחית לתת מודע
אייקון סרטון הוספה למועדפים שיתוף
אייקון הערה

הגישה שלי

סיפור חיי הוביל אותי בגיל צעיר לעולם הטיפול, בעקבות כמה אירועים שעברתי. תמיד הייתי אדם שאוהב לטפל ולעזור לאנשים סביבי גם בבית וגם בבית הספר. למזלי בגיל צעיר הבנתי מה אני רוצה לעשות בחיי. לטפל באנשים, ולעזור להם לשחרר את מה שיושב אצלם בפנים, ובמקביל לתת להם כלים לצאת לדרך חדשה. חוויתי על בשרי את הקשר בין הגוף לנפש. שיש לנו דפוס שמנהל אותנו ולא אנחנו מנהלים אותו, זאת פצצה מתקתקת. המומחיות שלי להבין את הטריגר שיושב בתת מודע איזה רגש הוא מפעיל ולשנות זאת לדפוס פעולה\התנהגות חדש.

0 דרג מטפל
ר'ח אצל 9 א רמת גן

במה תחומי הטיפול שלי מסייעים?

ממוחית למתן כלים לשינוי דפוסי התנהגות, ובעיות רגשיות דרך התת מודע. בעזרת תטא הילינג ו NLP בניתי תוכנית בעלת שלושה שלבים 1- הבנת מה מקור הדבר שלשמו הגעתם בתת מודע 2- מציאת הטריגר שיוצר את המצב 3- שינוי דפוס התנהגות או אמונה לחדש, כך שהמוח מתחיל לפעול מיידית אחרת. מחשבה יוצרת רגש, רגש יוצר פעולה, פעולה יוצרת את המציאות שלנו בחיי היום יום. על מנת לשנות משהו בעולם שלנו, אנו צרכים להבין מה יוצר אותו. אם נשנה רק את דפוסי ההתנהגות שלנו, מבלי להבין מה יוצר אותו, השינוי לא יחזיק ויהפוך להיות חלק מכם. נסיון טיפולי של 20 שנים
הדרכת הוריםהעצמה נשיתאימון אישי/ קריירהגוף ונפשטיפול דרך התת מודעליווי התפתחותי
תיאום פגישה עם רווית
תמונת כיסוי ממליצים תמונת כיסוי ממליצים

הממליצים של רווית בן הרוש

מה מיוחד בממליצים שלנו
הכי חשוב המלצות מדוברות אבל גם כתובות זה טוב, תהיו הראשונים לכתוב המלצה כדי שכולם ידעו? מכאן ממליצים

הגישה שלי
הסמכות וניסיון

סיפור חיי הוביל אותי בגיל צעיר לעולם הטיפול, בעקבות כמה אירועים שעברתי. תמיד הייתי אדם שאוהב לטפל ולעזור לאנשים סביבי גם בבית וגם בבית הספר. למזלי בגיל צעיר הבנתי מה אני רוצה לעשות בחיי. לטפל באנשים, ולעזור להם לשחרר את מה שיושב אצלם בפנים, ובמקביל לתת להם כלים לצאת לדרך חדשה. חוויתי על בשרי את הקשר בין הגוף לנפש. שיש לנו דפוס שמנהל אותנו ולא אנחנו מנהלים אותו, זאת פצצה מתקתקת. המומחיות שלי להבין את הטריגר שיושב בתת מודע איזה רגש הוא מפעיל ולשנות זאת לדפוס פעולה\התנהגות חדש.

ניסיון טיפולי של 21 שנים 10 שנים עבדתי בשירות הציבורי מורה ומטפלת לתטא הילינג NLP התחלתי בנטורופתיה למדתי דיקור רפלקסולוגיה כוסות רוח ועד היום שייכת לקהילת הלומדים

תמונות כיסוי שירותים תמונות כיסוי שירותים

שירותים ועלויות

אייקון מוצר
טיפול אינטגרטיבי
פגישת איבחון
450 ש"ח
טיפול ראשון עושה המון סדר בראש תשאול (כולל בדיקות או ממצאים קודמים אם יש) הבנת מקור הטריגר הרגשי מה יוצר את אותו דפוס התנהגות או רגש, שלשם כך התקשרתם. תוכנית טיפולים מותאמת באופן אישי איך ממשיכים לתוכנית טיפולים שתעזור לכם לצאת מהדפוס או הרגש מפריע לכם.
אייקון מוצר
יציאה לחיים חדשים
תהליך ליווי
3000 ש"ח
טיפול אבחון וליווי של 9 מפגשים. תוכנית יציאה לדרך חדשה. תוכנית בה אתם מקבלים כלים לכל לחיים , המאפשרים לך לצאת לדרך חדשה לה אתם מייחלים. כל מפגש עוסק בגורם אחד אותו אנחנו רוצים לשנות, מתוך הסתכלות רחבה יותר על התוצאה הרצויה שאליה אנחנו רוצים להגיעה. טיפול נעים ולא פולשני, נעשה בשייח ודמיון מודרך.
אייקון מוצר
טיפול המשך
פגישה פרטנית
350 ש"ח
בניתי תוכנית בעלת שלושה שלבים הבנת הדבר שלשמו הגעתם בתת מודע מציאת הטריגר שיוצר את המצב שינוי דפוס התנהגות או אמונה הקיימים לחדשים, כך שהמוח מתחיל לפעול מיידית אחרת.
אייקון מוצר
טיפול אינטגרטיבי אונליין
פגישה אונליין
300 ש"ח
טיפול נעשה ע"י שיחה בוידאו כמו בכליקה עצמה. טיפול בשלושה שלבים הבנת הדבר שלשמו הגעתם בתת מודע מציאת הטריגר שיוצר את המצב שינוי דפוס התנהגות או אמונה הקיימים לחדשים, כך שהמוח מתחיל לפעול מיידית אחרת.
אייקון מוצר
מגע של אהבה- קורס דיגיטלי לאימהות לאחר לידה
קורס דיגיטלי
197 ש"ח
הדבר הראשון לפני הכל חשוב להפנים ולהבין כהורים ומחנכים : החיבור בין הורה לילד הוא אנרגטי תחושתי חיבור של אהבה. (בין אם ההורה ביולוגי או שלא) לתינוק ולהורה לוקח זמן להבין שמדובר בשני אנשים שונים , שאחד הורה (מבוגר אחראי) ושני הוא תינוק (נשמה חדשה בעולם). ההבנה הזאת היא חשובה ביותר ביצירת קשר רגשי תקין בין ההורה לתינוק. הכלים הרגשיים שהורה נותן לילד ,אלו הכלים שיהיו לילד כאדם בוגר. כמובן, תמיד אפשר ללמוד ולרכוש כלים רגשיים חדשים. ככל שאתם כהורים תבינו זאת מוקדם, לתינוק ולכם יהיה קל יותר להתמודד, במיוחד בשנה הראשונה, שהיא מאתגרת במיוחד. לכל אדם באשר הוא (מבוגר או תינוק) יש אתגרים משלו | כאבים | ומסלול משלו. אחד האתגרים הראשונים בהורות זה להצליח להפריד בין התינוק אליכם. כאשר לתינוק כואב או מציק לו משהו והוא בוכה. האתגר הגדול ביותר ,איך לא להיכנס לחדר דרמה שלו, ויותר מכך, איך להכניס אותו לחדר דרמה שלך. בחדר שבו יש מבוגר אחראי שמכיל את הכאב והקושי של התינוק. הורים רבים חווים את הכאב, תסכול ואי הנוחות של התינוק הקטן "חסר הישע", ומגיבים כאילו הם חווים זאת בעצמם, ובכך לא מצליחים לתת מענה נכון לצרכים של התינוק. מצב זה גורם להורה ולתינוק לתסכול רב. בכוונתי ללמד אתכם איך לתת תמיכה, להכיל את הכאב של התינוק. במגע של אהבה, מגע שהוא מודע עם ידע איפה ללחוץ ואיך להקל. התינוק מבין את שפת הרגש והמגע. כאשר ההורה שלו חסר אונים בגלל מצב שבו התינוק נמצא , זה גורם לבלבול אצל התינוק, וגורר תגובה שלא נעימה לו או לכם. בקורס הזה אלמד אתכם כלים איך לקבל ולהבין, את מה שקורה לילד, מבלי שזה יוציא אותכם מאיזון. מצב זה גם מאפשר לתינוק תחושה שהכל בסדר ויש על מי לסמוך. חשיבות המגע להתפתחות תקינה וטובה. מגע הוא אחד המזונות שהגוף שלנו חייב לקבל באופן סדיר. מחקרים רבים מראים שתינוק שלא קיבל מגע, פיזית, כאשר הגיעה לבגרות, היה קטן בהרבה מהממוצע לבני גילו. כמו כן גם רגשית, גדל עם בעיות של נטישה, חוסר אמון, וחוסר יכולת לקבל אהבה כאדם בוגר. המגע מתחיל כבר ברחם, הוא מסייע להתפתחות תקינה ובריאה לעובר. מגע גורם לשחרור הורמונים המסייעים לתחושת רוגע ונינוחות ובכך מאפשר חיבור של אהבה בין ההורה לתינוק. על מנת שמצב זה יתרחש, חשוב שההורה "יכניס את את התינוק לחדר דרמה שלו" וש"חדר דרמה" זה יהיה טוב ונינוח, על מנת לעזור למצוקה של התינוק. בקורס זה אלמד אתכם דרך מגע של אהבה בכפות הרגליים והידיים, איך לעזור ולהקל על התינוק בסוגיות בהם רוב התינוקות מתמודדים בשנה הראשונה. גזים ריפלוקס עצירות שלשולים מערכת הנשימה דלקות גרון נזלת סינוסים אוזניים ליחה חום שניים עיניים משתמשת מעל 20 שנה בטכניקות אלו מעולם הרפלקסולוגיה. רפלקסולוגיה – שיטת טיפול ואבחון עוצמתית (ברפואה הסינית) הטיפול נעשה דרך כפות הרגליים ולעיתים גם דרך כפות הידיים. רפלקסולוגיה מקור השם REFLECTION (השתקפות) כל איבר בגוף שלנו יש נקודות השתקפות בכפות הרגליים והידיים. ודרך עיסוי ולחיצה על כף הרגל, ניתן לסייע ולטפל בכל מערכות הגוף. טיפול לא פולשני ובטוח לשימוש.

ממליצים על המטפלים ונהנים

המליצו על המטפל ותצברו נקודות להנחה בפגישות הבאות
פרגנו לו, תעזרו לזולת ותחסכו כסף😊
אייקון נקודות

20 נקודות מתנה

מתייעצים עם ממליצים, בוחרים את המטפל שהכי מתאים, מזמינים פגישה ומשלמים- והנקודות מצטברות להנחה בפגישה הבאה
תמונת כיסוי ממליצים תמונת כיסוי ממליצים

הממליצים של רווית בן הרוש

חזרה
(0) המלצות כתובות
(3) שיחות עם ממליצים
הכי חשוב המלצות מדוברות אבל גם כתובות זה טוב, תהיו הראשונים לכתוב המלצה כדי שכולם ידעו? מכאן ממליצים