x

אפשרויות שיתוף

x

סנכרון ליומן שלי

x

צריכים עזרה בבחירת מטפל?

בדקו במגזין שלנו
אייקון צריכים עזרה בבחירת מטפל
x
x

דרגו את המטפל ועזרו לאחרים במציאת מטפל
תיבת בחירה ריקה אני רוצה להישאר אנונימי.ת
תודה על הפצת השליחות בהזדמנות הבאה
x
אייקון פופאפ

יותר טובים בשיחה?

תתחילו 'לדבר את ההמלצה' וקבלו את הניקוד הגבוה ביותר על שיחת המלצה, תממשו את הנקודות בהזמנת פגישה ותחסכו כסף, שווה נכון?

אני רוצה לדבר את ההמלצה למדו עוד
x
אייקון פופאפ

מה מיוחד בממליצים שלנו?

רק מי שחווה טיפול עם מטפל שלנו ודרכנו, מקבל את האפשרות להמליץ הלאה-לך

מי הם?

הממליצים האלו הם שליחים שמפיצים את הטוב שחוו בטיפול, מוכנים לעזור לך להגיע היישר למטפלים המעולים שעזרו להם עם בעיה דומה לשלך, ויחסכו לך דרך ארוכה בחיפושים אחר הטיפול והמטפל המתאימים לך.

למה לצפות?

כמו בהמלצה מפה לאוזן אפשר להתקשר לממליץ שחווה תהליך טיפולי עם המטפל שמעניין אותך, לשאול כל שאלה ולהתרשם מהניואנסים שעוברים בשיחת טלפון אנונימית. הממליצים ממתינים לדבר איתך בשעות שהם הגדירו

תראו לי את כל ההמלצות שיחה עם הממליצים של
x
אייקון פופאפ

המלצה בשיחה איך זה עובד?

יש לך את הזכות הכי גדולה לתרום לקהילה. מתעניינים במטפל שלך יוכלו להתקשר אליך ולשמוע מימך פרטים על חווית הטיפול הכנה. פרטיותך חשובה לנו, לא נפרסם את הטלפון שלך בשום מקום ואם העדפת להשאר ללא שם, נכבד זאת. אנחנו מאפשרים שיחות עם כמה ממליצים על המטפל שלך כדי למנוע שיחות מרובות ודואגים לתחלופה כל הזמן. אפשר לבטל זאת בכל רגע

מתי הכי זמינים ביום?

שהכי קל לדבר איתכם בטלפון

תיבת בחירה ריקה אפשר להתקשר אלי גם בשבת
תיבת בחירה ריקה תיבת בחירה מסומנת אני רוצה להישאר אנונימי.ת
הסכמה 'לדבר את ההמלצה' על
x
אייקון פופאפ

תודה ששיתפת

וואו, איזה כיף שבחרת להפיץ את הבשורה ולהמליץ לעוד אנשים שהיום נמצאים בתחילת הדרך הנהדרת שעשית, מעריכים אותך וזה לא מובן מאליו. !
זו תרומה לקהילה
אייקון פופאפ

רוצה לעזור לעצמך, למטפל שלך? לקהילה כולה ו...להרוויח יותר נקודות

'תדברו את ההמלצה'
10 נקודות ותצברו נקודות למימוש בהזמנת הפגישה הבאה
x

מרוצים מ- care point?

דרגו אותנו וכתבו מה אהבתם ועזר לכם למצוא מטפלים מעולים
תודה ששיתפת בהזדמנות הבאה
x

לכתוב הערה לעצמי

שמור
x

לכתוב הערה לעצמי

ערוך הערה
x

שגיאה

תוכן השגיאה

אישור
אייקון תפריט

כתבות מומלצות עבורך

מהי המלצה אמינה?

רק נבקש המלצה ברשתות החברתיות על מטפל בתחום מסוים – ומיד נוצף בעשרות שמות. ולעיתים קרובות זה מותיר א
מעניין אותי להמשיך

למה רק מי שממש סובל מחליט ללכת לטיפול?

המושג הזה 'בטיפול' מרגיש לנו קצת מאיים, קצת מקטלג ואולי אפילו מותיר אותנו חשופים, ערומים ונבוכים, אל
מעניין אותי להמשיך

אמרו לי: "מטופלים לא ידברו ולא ימליצו, אין על מה לדבר"

אז אמרו, ממתי אני מקשיבה לנבואות של אחרים. להיפך, איפה שנוצר קושי ויש אתגר- שם אני מתיישבת ומחפשת פת
מעניין אותי להמשיך

חיבור בין אנשים דרך הרגשות שהם רגילים להסתיר

גם האנשים שמגדירים את עצמם פשוטים, עמוק בפנים- האישיות שלהם מורכבת. לפעמים לא מודים גם בפני עצמם, אז
מעניין אותי להמשיך

היכולת שלנו להיפתח - אבל באמת להיפתח - על טיפול רגשי מקצועי

יש כאלו שהם סגורים מטבעם ויש את אלו שהם כמו ספר פתוח, הרוב נמצאים באמצע וגם הם לא משתפים יותר מידי.
מעניין אותי להמשיך

דרושים שותפים טובים לדרך

בנינו את הקונספט על שיתוף בחוויות מהקליניקה. במעגל שלנו משתתפים הממליצים על המטפלים, לאלה שמחפשים טיפול מתאים.
בנינו את הקונספט על שיתוף בחוויות מהקליניקה. במעגל שלנו משתתפים הממליצים על המטפלים, לאלה שמחפשים טיפול מתאים.

הלוואי שיכולנו לקצר את משך הזמן הזה שעובר מהרגע שאנחנו מתמודדים עם הקושי ועד שאנחנו מודים שאנחנו לא מצליחים יותר לבד ואין מנוס מלקבל עזרה מבחוץ.

אבל איך נדע שאפשר גם אחרת, אם לא יספרו לנו? וכשיגיע הרגע ונחליט לגשת לטיפול, איך נבחר את המטפל שיכול לעזור למקרה המסוים-מאוד שלנו, שנדמה לנו שהוא הכי מורכב וייחודי?

שליחים של הטוב

אילו רק הייתה לנו האפשרות לדבר עם אלה שכבר עשו את הצעד הזה: שפנו לעזרה חיצונית, שבחרו במטפל מקצועי שעזר להם באמת. העניין הוא שלא פשוט למצוא אותם, שאנשים לא ממהרים לשתף מהחוויות הטיפוליות שלהם.

לפעמים נדמה שכולם מסביב רוצים לעזור, אבל דווקא מי שהיה במצב שלנו ומכיר מקרוב את האתגרים מתוך החוויה שלו, משאיר את הדרך שלו לעצמו.

המטרה של Care point היא לחשוף את אותן המלצות אמת – מתוך הסיפורים האישיים, בשיחות אחד על אחד עם ממליצים. הממליצים האלה הם שותפים לדרך, כי הם שליחים של הטוב, שמפיצים הלאה את החוויה הטיפולית החיובית ובדרך הזו מקרבים אותנו למטפל שמחולל שינוי במצבים דומים לשלנו.

הקשבה, שיתוף, המלצה

הממליצים האלה היו במקומות דומים לשלנו לפני הטיפול. הם יבינו אותנו בלי לשפוט, יותר מזה: הם ישתפו אותנו ונדמה שהם ממש מוציאים לנו את המילים מהפה.

כשממליץ מעביר את המלצתו בשיחה, הוא נשאר אנונימי ופרטיותו נשמרת. אבל לנו המתעניינים זה לא משנה, כי את העזרה שהיינו צריכים – קיבלנו:

קיבלנו הזדמנות לדבר ושיקשיבו לנו; קיבלנו קיבלנו הזדמנות להקשיב לאדם שהיה במצב דומה לשלנו; וקיבלנו המלצה איכותית ואותנטית על מטפל שיכול לעזור לנו, בדיוק כמו שעזר לו.

שותפים בסטארט־אפ חברתי

כל חבר Care point הוא שותף לדרך. בשליחות שלו הוא מוציא לפועל את השיטה של המלצות מדוברות בשיחות טלפון.

והמטפלים - הם "המלאכים" שרוצים ויכולים לעזור לנו, שיהיה לכל אחד טוב יותר עם עצמו ובתוך משפחתו. גם הם שליחים של הטוב, יש שיקראו להם מצילי נפשות.

יצרנו משולש של מטפל, מטופל שממליץ, ומי שזקוק לטיפול טוב ונעזר בהמלצת אמת.

הדדיות, תרומה – ובונוס!

אז איפה אנחנו, צוות Care point, בתוך המשולש הזה?

מעבר לתחושת השליחות שהיא חשובה ומשמעותית, אנחנו מעבירים לכם הממליצים בונוסים על תרומתכם לקהילה: את הרווח שלנו - אנחנו מחזירים כהטבה לכם, על כל פעולה שמקדמת את המטרות בסטארט־אפ החברתי.

תוכנית הנקודות מתגמלת אתכם, כך שאתם נהנים מנקודות לא רק על המלצות מדוברות בשיחה, אלא גם על המלצות כתובות; על רישום והפצת הפלטפורמה לחברים נוספים ברשתות החברתיות; וכמובן על ששיתפתם בחוויות שלכם ושהפניתם למטפלים מעולים על בסיס המלצות אמת בשיחות טלפון עם מתעניינים.

הבונוסים שתקבלו כנקודות זכות על תרומתכם לקהילה ממומשים בהזמנת פגישות נוספות עם המטפלים המעולים של Care point, כך שהמעגליות הזו מטעינה את עצמה מחדש ותורמת להפצת הטוב הזה הלאה, במעגלים הולכים ומתרחבים.

מי עומד מאחורי המילים

חני בלייכר, מייסדת care point

בנימה אישית

תחשבי על זה, אם הצלחת להתגבר על משבר שבגללו הגעת לטיפול, אימון או יעוץ , אז למה שתשמרי על זה בסוד? ספרי, תפיצי את הטוב הזה הלאה, למי שבאמת צריך את המטפלת הקוסמת שלך. הרי עד לא מזמן גם את היית במצבם וחיפשת שם של מטפל/ת מהמלצה. את תרוויחי כאן כמה פעמים: הכי חשוב לעצמך, כי תזכי לבמה לא בקורתית, להקשבה והכלה בסיפור מקרה שלך ממי שמבין אותך יותר מכולם, כי מי שמתקשר לקבל מימך המלצה, כנראה גם נמצא באותה סירה. הרווח השני הוא תרומה לקהילה, בזה שכיוונת, יעצת, הקשבת למישהו זר, אבל הוא לא זר לסיטואציה שבגללה התקשר. והרווח השלישי, הוא למטפלת שלך, אם היא עזרה לך להרים את הראש, למה שלא תפרגני לה? ואם כל הנימוקים האלה שהם ערכיים, לא מספיקים? אז הרווח הרביעי הוא השקעה שחוזרת אלייך, כי בכל שיחה כזו את צוברת נקודות שיקנו לך הנחה לפגישה הבאה שתזמיני אצל כל אחד ממטפלי care point

לפרופיל של חני בלייכר