x

אפשרויות שיתוף

x

סנכרון ליומן שלי

x

צריכים עזרה בבחירת מטפל?

בדקו במגזין שלנו
אייקון צריכים עזרה בבחירת מטפל
x
x

דרגו את המטפל ועזרו לאחרים במציאת מטפל
תיבת בחירה ריקה אני רוצה להישאר אנונימי.ת
תודה על הפצת השליחות בהזדמנות הבאה
x
אייקון פופאפ

יותר טובים בשיחה?

תתחילו 'לדבר את ההמלצה' וקבלו את הניקוד הגבוה ביותר על שיחת המלצה, תממשו את הנקודות בהזמנת פגישה ותחסכו כסף, שווה נכון?

אני רוצה לדבר את ההמלצה למדו עוד
x
אייקון פופאפ

מה מיוחד בממליצים שלנו?

רק מי שחווה טיפול עם מטפל שלנו ודרכנו, מקבל את האפשרות להמליץ הלאה-לך

מי הם?

הממליצים האלו הם שליחים שמפיצים את הטוב שחוו בטיפול, מוכנים לעזור לך להגיע היישר למטפלים המעולים שעזרו להם עם בעיה דומה לשלך, ויחסכו לך דרך ארוכה בחיפושים אחר הטיפול והמטפל המתאימים לך.

למה לצפות?

כמו בהמלצה מפה לאוזן אפשר להתקשר לממליץ שחווה תהליך טיפולי עם המטפל שמעניין אותך, לשאול כל שאלה ולהתרשם מהניואנסים שעוברים בשיחת טלפון אנונימית. הממליצים ממתינים לדבר איתך בשעות שהם הגדירו

תראו לי את כל ההמלצות שיחה עם הממליצים של
x
אייקון פופאפ

המלצה בשיחה איך זה עובד?

יש לך את הזכות הכי גדולה לתרום לקהילה. מתעניינים במטפל שלך יוכלו להתקשר אליך ולשמוע מימך פרטים על חווית הטיפול הכנה. פרטיותך חשובה לנו, לא נפרסם את הטלפון שלך בשום מקום ואם העדפת להשאר ללא שם, נכבד זאת. אנחנו מאפשרים שיחות עם כמה ממליצים על המטפל שלך כדי למנוע שיחות מרובות ודואגים לתחלופה כל הזמן. אפשר לבטל זאת בכל רגע

מתי הכי זמינים ביום?

שהכי קל לדבר איתכם בטלפון

תיבת בחירה ריקה אפשר להתקשר אלי גם בשבת
תיבת בחירה ריקה תיבת בחירה מסומנת אני רוצה להישאר אנונימי.ת
הסכמה 'לדבר את ההמלצה' על
x
אייקון פופאפ

תודה ששיתפת

וואו, איזה כיף שבחרת להפיץ את הבשורה ולהמליץ לעוד אנשים שהיום נמצאים בתחילת הדרך הנהדרת שעשית, מעריכים אותך וזה לא מובן מאליו. !
זו תרומה לקהילה
אייקון פופאפ

רוצה לעזור לעצמך, למטפל שלך? לקהילה כולה ו...להרוויח יותר נקודות

'תדברו את ההמלצה'
10 נקודות ותצברו נקודות למימוש בהזמנת הפגישה הבאה
x

מרוצים מ- care point?

דרגו אותנו וכתבו מה אהבתם ועזר לכם למצוא מטפלים מעולים
תודה ששיתפת בהזדמנות הבאה
x

לכתוב הערה לעצמי

שמור
x

לכתוב הערה לעצמי

ערוך הערה
x

שגיאה

תוכן השגיאה

אישור
אייקון תפריט

כתבות מומלצות עבורך

איך יודעים שההמלצה אמיתית? על תהליך ההמלצות באתרנו

לכל אחד מהמטפלים הרשומים ב־carepoint יש ממליצים שישמחו לדבר בשבחו. איך תהיו בטוחים שהממליצים אכן עבר
מעניין אותי להמשיך

אמרו לי: "מטופלים לא ידברו ולא ימליצו, אין על מה לדבר"

אז אמרו, ממתי אני מקשיבה לנבואות של אחרים. להיפך, איפה שנוצר קושי ויש אתגר- שם אני מתיישבת ומחפשת פת
מעניין אותי להמשיך

איך מתקבלים מטפלים ל- care point

הרבה שואלים אותי איך אני יודעת את מי להכניס כמטפל ל-care point ומה אנחנו בודקים לגביהם, הרי איכות המ
מעניין אותי להמשיך

היכולת שלנו להיפתח - אבל באמת להיפתח - על טיפול רגשי מקצועי

יש כאלו שהם סגורים מטבעם ויש את אלו שהם כמו ספר פתוח, הרוב נמצאים באמצע וגם הם לא משתפים יותר מידי.
מעניין אותי להמשיך

כן מדברים עם זרים (למה אנחנו לא משתפים עם הקרובים אלינו)

בושה, אשמה ופחד. שלושת הרגשות האלה הם הסיבה לכך שאנחנו לא משתפים בחולשות שלנו את האנשים שהכי קרובים
מעניין אותי להמשיך

כשהסיפור שלי פוגש את הסיפור שלה

אנחנו ממליצים בקלות על הספרית או הקוסמטיקאית שלנו, אבל בדרך כלל לא נשתף מכרים בטיפול שעברנו, מחשש שי
מעניין אותי להמשיך

לכל אחד מהמטפלים הרשומים ב־carepoint יש ממליצים שישמחו לדבר בשבחו. איך תהיו בטוחים שהממליצים אכן עבר
מעניין אותי להמשיך

איך יודעים שההמלצה אמיתית? על תהליך ההמלצות באתרנו

לכל אחד מהמטפלים הרשומים ב־carepoint יש ממליצים שישמחו לדבר בשבחו. איך תהיו בטוחים שהממליצים אכן עברו טיפול אצלו, ולא סתם חברים או קרובי משפחה מפרגנים? אנחנו בדקנו בשבילכם
לכל אחד מהמטפלים הרשומים ב־carepoint יש ממליצים שישמחו לדבר בשבחו. איך תהיו בטוחים שהממליצים אכן עברו טיפול אצלו, ולא סתם חברים או קרובי משפחה מפרגנים? אנחנו בדקנו בשבילכם

כשאתם באים לבחור מטפל, בעצמכם או בילד שלכם - מה בעיניכם נחשב יותר: "הוכחה חברתית" - מה שמכונה "חוכמת ההמונים" ו"חוק העדר", כלומר מטפל שמקבל יותר המלצות ממטופלים? או שאתם מסתכלים בעיקר על הסמכה ותעודות שמכשירות אנשי מקצוע לעבוד במה שהם עושים, נניח לטפל בנפש של אנשים?

בעיניי, התשובה דינמית ומורכבת משניהם. חשובה ההכשרה כדי לא ליצור נזק, אבל מה שווה ההכשרה והתעודה אם אין ניסיון מוכח בפועל וסיפורי הצלחה שמסופרים בהמלצות אמת?

לכן אני מחשיבה יותר את הניסיון וההוכחה החברתית. אם קיבלתי המלצה על מטפל ואני רואה עליו דירוגים רבים, המלצות כתובות, והכי חשוב: אם יש לו ממליצים שמוכנים לדבר בשבחו בטלפון בשיחה פתוחה וכנה - זה הכי נחשב בעיניי.

אנחנו ב־care point מקפידים לבדוק את ההכשרה, ההשכלה וההסמכה של המטפלים שהכנסנו לאתר, ומאשרים כל אחד מהם לאחר בדיקות. אבל הבדיקות החשובות יותר הן הבדיקות של המטופלים שלהם בפועל, שהופכים לממליצים.

אנחנו מכניסים רק מטפלים ויועצים עם המלצות, עם "הוכחות בשטח". ואנחנו באמת מתקשרים לממליצים ומתשאלים אותם כדי לוודא שזה לא בן משפחה שממליץ או חבר שרוצה לעזור; שאכן מדובר במטופל אמיתי שמבין את מהלך הטיפול ויכול לענות על שאלות נקודתיות ומהותיות.

כאשר מדובר במטפל שרשום כבר תקופה במערכת, וכבר קיבל מאיתנו מטופלים חדשים - אנחנו מרעננים את ההמלצות, ומבקשים המלצות מהמטופלים החדשים שהגיעו דרכנו.

בשיטה הזו כל המלצה נבדקת, מאושרת על ידי צוות מיומן ומקצועי – שיותר מכל חשוב לו שתגיעו למטפלים המעולים שמתאימים לכם.

מי יכול להיות ממליץ? רק מטופל שהזמין טיפול דרך מערכת care point מקבל את הזכות להמליץ. אנחנו פונים אליו ושואלים אם הוא מרוצה מהטיפול או מהייעוץ שקיבל, ומבקשים ממנו להמליץ ולהעביר את הבשורה הלאה לאחרים שזקוקים לשירותיו של המטפל.

המלצות כתובות לעולם לא מגיעות עם המטפל. אנחנו דואגים להשיג אותן ממטופלים קיימים ומעודדים 'לדבר את ההמלצה' ולא רק לכתוב אותה - זה הכי אפקטיבי וזוכה לניקוד הגבוה ביותר לפי שיטת הנקודות שלנו, שקונה לכם טיפולים נוספים.

שיטת הנקודות שלנו באה לפרגן לממליצים על המטפלים שלהם וזה סוגר את הפינה אחרי שיש לאותם ממליצים שלוש סיבות משמעותיות ברמה הערכית ואחת חומרית

  1. הכרת תודה למטפל שעזר לך- אם כבר מדברים על פרגון, תפרגנו למטפלת שעזרה לכם לקום בכל בוקר עם אופטימיות לאותו היום ולצלוח אותו- ספרו עליה למי שצריך אותה ועזרו גם לה להגדיל את השיווק מפה לאוזן.
  2. במה לשיחת שחרור בלי ביקורתיות- תגידו לי, איפה בימינו אפשר לדבר על הנושאים הכי אישיים מבלי להיות חשופים למטר של שאלות ביקורתיות שמעמידות אותנו בעיניים שיפוטיות על עצמינו, חיינו ובחירותינו? אז אם יש במה כזאת נייטרלית- קחו אותה בשתי ידיים ואל תפספסו את ההזדמנות לדבר על החיים ועל מה שמנהל אתכם בפני אנשים שאתם לא מכירים ויכולים להיות אוזן קשבת אמיתית ומכילה באפמפטיות שרק מי שנמצא באותה בעיה יכול להבין.
  3. עזרה לאחרים שעד לא מזמן הייתם כמותם- אם לכם יש את התשובה או הפתרון לבעיה שמטרידה אחרים, למה שלא תראו להם את הדרך למי שעזרה לכם למצוא את התשובה. הרי עד לא מזמן גם אתם הייתם באותה נקודה בעייתית והצלחתם לצאת ממנה, נכון? אז תפרגנו
  4. והסיבה הרביעית למסור המלצה מדוברת וכנה היא דווקא חומרית- כן, גם זה מגיע לכם. תשאלו למה? כי אתם עוזרים לאחרים ותורמים לקהילה ומגיע לכם לקבל את ההחזר על ההשקעה- בכם, בעצמכם בכך שתצברו נקודות על תרומתכם לקהילה ותרכשו בהם עוד פגישות עם כל מטפלי care point שאתם צריכים בנקודה זו, ותמיד צריך... זה גם נשמר לכם שנה שלמה מרגע פתיחת החשבון.

מי עומד מאחורי המילים

חני בלייכר, מייסדת care point

בנימה אישית

כאמא לשלושה בנים, שהם צפופים בגיל ועדיין קטנים, אני מבינה כמה חשוב להיעזר באנשי מקצוע. השאלה הגדולה שלי תמיד היתה למי פונים? איך אדע מי טובה באמת ויכולה לעזור לנו? תמיד הסתמכתי רק על המלצות מפה לאוזן, אבל בשביל זה הייתי צריכה לחשוף את עצמי עם הבעיות כדי לגלות על המלצות, אחרת אין סיכוי שהמלצה טובה היתה 'נוחתת' עלי. הבנתי שחסר לי מקום בו אוכל לקבל המלצות אמינות מפה לאוזן , מבלי להתאמץ, מבלי להחשף ועדיין לשמור על אמינותן והאוטנתיות שלהן. לא היה שום אתר כזה, רק אתרים שמרכזים מטפלים, בלי כל המידע האישי שאף מטפל לא יספר לי. הבנתי שאני חייבת להקים את care point שיהיה לנו מקום בטוח לתת ולקבל המלצות אמינות כמו מפה לאוזן, רק בדיגיטל שהוא עצום. בהקלקה אחת אני מתקשרת לממליצה ומדברת איתה בשיחה אנונימית על האתגר המשותף והיא מספרת לי על המטפלת שלה ואם היא עזרה לה.

לפרופיל של חני בלייכר